Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Bernáth Andrea: Vágytól égve

Kezdetben nem volt Én, s nem volt Te.. 
Kezdetben a Lét Óceánjában Egyek voltunk.. 
Nem tudtam, hogy vagy.. 
Nem tudtam, hogy egyszer majd leszel.. 

Nem volt múlt, jelen, jövő.. 
Nem volt anyag, sem tér.. 
Nem volt semmi.. 

Volt a Minden.. 
Ezáltal lettünk.. 
A Szellem áldozatot hozott.. 
Isten teret nyitott.. 

Elkezdődött a megsokszorozódás.. 
Kiáramoltunk úttalan.. 
A tér létrejött.. 

Elváltunk.. 
Azóta járom a világot.. 
Kozmikus létformákat bejárva.. 
MERT kereslek !! 

Vártalak.. Sokáig.. 
Hittem, hogy megtalálsz.. 
Alig mertem mozdulni, 
Nehogy elmenjünk egymás mellett.. 

Mert alaktalan a Lélek.. 
Formailag pedig változó.. 
Féltem, hogy nem találsz meg.. 

Sokszor találkoztunk pedig, 
S nem ismertelek fel.. 
Mert szívem egy benső képhez kötötte léted.. 
A vágy, hogy Veled újra EGYÜTT legyek vakká tett.. 

Nem adom fel ! 
Soha ! 
Itt vagyok, anyagba zárva a forma világába..

Más lettem, s Te is.. 
Benső Tűz szikrája, 
Mely átalakulásra kényszerít, 
Hogy megtalálj. 

Forró ez, égeti testem, lelkem.. 
(Budapest, 2011.szeptember14.)
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések